PLAKAT KAM PO POMOČ? POLOŽNICA (nakazilo za šolski sklad)
VARNO V ŠOLO SISTEMATSKI PREGLEDI (2024/25) DEL DOHODNINE ZA ŠOLSKI SKLAD
URNIK ZASEDENOSTI TELOVADNIC PUBLIKACIJA 2024/25
OSNOVNA ŠOLA VENCLJA PERKA
Ljubljanska 58 a, 1230 Domžale
DŠ: SI16670884
SI56 0110 0600 8355 021
e-mail: os.vp-domzale@guest.arnes.si
tel.: 729 8 300
mobitel številka: 041 651 095
Dežurna številka OPB: 041 695 930
Danes s ponosom predstavljamo ZMAGOVALNI FILM „NEVIDNE NITI“
Učenci OŠ Venclja Perka se v okviru obogatitvenih dejavnosti za nadarjene učence že vrsto let udeležujejo zanimivih delavnic v okviru „Tedna možganov“, ki ga prireja slovensko društvo za nevroznanost SiNAPSA. Letošnje delavnice „Sprehod po možganih“ se nismo udeležiti, saj nam jo je zagodla korona in nas zadržala doma. Še posebej pa nam je žal, da se 20. marca 2020 nismo mogli udeležiti podelitve priznanj, česar smo se zelo veselili. Učenci naše šole namreč zadnji dve leti s svojimi prispevki sodelujejo tudi na natečaju v okviru »Tedna možganov« in letos je njihov izdelek zmagal kot najboljši v svoji kategoriji. Gre za kratki film, ki so ga za natečaj pod naslovom »Nevidne niti« posneli Din, Črt, Žiga, Pia, Zoja, Ažbe in Peter, učenci 7.a in 7.c razreda, skupaj s svojimi sošolci.
Letošnja tema natečaja je še posebej aktualna - učence je spodbudila k razmišljanju o odnosih v digitalni dobi. Zakaj so odnosi pomembni in potrebni v našem življenju? Kakšno bi bilo naše življenje, če ne bi spletali odnosov s soljudmi? Kaj bo z našimi odnosi v prihodnosti in kaj se z odnosi že dogaja ob vse večjem razvoju tehnologije, socialnih omrežij in umetne inteligence? Kaj vse to pomeni za naše možgane? Kaj se dogaja znotraj naših možganov in kako jih tehnologija spreminja?
Na vse sodelujoče sem kot mentorica zelo ponosna. Filmček so pripravili povsem samostojno, v zelo kratkem času in pri tem pokazali prav tiste vrednote, na katere so želeli opozoriti v samem prispevku: več glav več ve, vsako mnenje je pomembno in pa, da odnosi so pomembnejši od tehnologije. Nam je pa tehnologija seveda lahko v veliko pomoč, če jo znamo smiselno uporabljati. Tega nas uči tudi sedanja situacija učenja na daljavo.
Učencem želim še veliko ustvarjalne energije. Sodelovati z njimi je zame veliko zadovoljstvo.
Nataša Fabjančič, mentorica in ŠSD
https://www.facebook.com/288365625107326/videos/822273611627649/